čtvrtek 18. června 2015

Výkecník

Tak, ahój!
Říkala jsem, že plánuji nějaký ten nerecenzní článek, co? Mno, už ani nevím, co jsem to chtěla (zase), ale dostala jsem náhlou, nutkavou potřebu se někde vypsat a vykecat. Ne že by to u mě bylo něco divného ("Jak Moriko mluví, to všichni znáte, cizinec by jí nerozuměl ani slovo, ale jak píše, to jste prostě neviděli..." (něco takového prohlásila češtinářka na adresu mojí slohovky - i když, místo "Moriko" bylo moje příjmení a nenechte se zmýlit - ta druhá část rozhodně není pozitivně myšlena... :D)
Oficiálně bych se měla učit francouzštinu (mamka tvrdí, že jí učitelka tvrdila, že pokud pokazím písemku a zkoušení, dá mi na vysvědčení 4, ale vzhledem k tomu, že z písemky jsem měla za 4 a stejně mi jak kalkulačka tak ta učitelka řekla, že mám průměr 2,6 tak nevím nevím, kde na to přišla...), ale přinutit do učení, obzvlášť frájiny.. no, to jde těžko. Taky se zase vzteká, že "budu mít dvojky od zhora až dolů, i když bych měla na jedničky.." a tak. Náhodou, teoreticky vzato bych nějaké čtyři jedničky mohla mít a k tomu takové ty výtvarky a spol. :D
Ale nepřišla jsem tu kecat o škole. Spíš o svém dalším šíleném nápadu. Aneb - zase uvažuju o stěhování blogu. Tentokrát bez pořádného racionálního důvodu. Teda.. možná by se něco našlo, ale to bych nad tím musela přemýšlet..
*odchází se "učit" a vymýšlet, proč vlastně chce ten blog stěhovat, aby ochránila svou čest jednoho z mála lidí ve třídě, kteří nejsou líní myslet (- opět výrok češtinářky... tercie na gymplu nezná žádná přísloví a rčení a když už, tak to co řeknou je pranostika..)*

Tahle vrchní část byla psána minulý týden, myslím, že v pondělí (zapomněla jsem si to zkontrolovat :D)

Říkáte si, co mi na tom přemýšlení trvalo týden a... půl? No, vlastně jsem to měla rozhodnuté skoro hned a nový blog existuje už od 9., úterý. Jen jsem si teďka tak nějak uvědomila, že bych o tom mohla dát vědět... :D

No, takže hlavní důvod jsem měla záhy. Tenhle nápad mě napadl už předtím, ale Saichi mi to navrhla první, takže řekněme, že je to nápad její.
Nový blog budu mít se svou starší sestřičkou, Saichi-nee, kterou někteří z vás možná znají jako Zoe Haak. Já si taky oficiálně měním přezdívku na Moriko Enithrielle - což už jsem teda udělala v několika posledních příspěvcích tady, ale nikde jsem to nedala na vědomí oficiálně.
Na konci článku najdete link, na blogu už jsou nové články :)

Alors (jo, frájina mi leze na mozek.. ale mám na vízo dvojku! Tádydádydá *předvádí vítězný taneček*),
MLBI končí a s relativně čistým štítem začníná blog dvou möieňanek...
Moriko Enithrielle & Saichi E'rhase


So, Sayonara minna!

3 komentáře: