středa 19. listopadu 2014

Etoo.. Yeah, I'm still alive.


 Ahoy!

Hai, ještě ještě žiju. Udělala jsem si menší přestávku, ale teď se tu vracím! Mimochodem, mám sepsanou recenzi k Dračím očím, takže tu zítra bude.. ale teď už zpátky k mým organizačním kecům.. více v celém článku!
90-_SAM3933N.


Tákže.. říkáte si, proč jsem se asi víc jak týden neozvala? Uch.. mohla bych se vymluvit na málo času (na počítači jsem byla krom dneška naposled ve čtvrtek). Ale to dělat nechcu - prostě jsem potřebovala pauzu. Tenhle blog totiž zase začal klesat k tomu, kvůli čemu jsem opustila nemesismoriko. Půlka článků přednastavená, furt dokola samý kydy, hora článku s odpuštěním o hovnu. A to je přesně to co jsem nechtěla. Kdysi ze začátku tu byl článek o tom, kdy budu přibližně co zveřejňovat. Tak jsem se rozhodla, že na to prostě se*u a tenhle blog se ohledně článků transformuje na čistě impulzivní, jak by správný blog měl být. K nastavování vydání článku se uchýlím pouze v době, kdy budu plánovat být opravdu dlouho pryč (Ha.. to chci vidět, jak dlouho mi tohle odhodlání vydrží). Jo a taky, až/jestli se vrátím k přesouvání recenzí.
Mimochodem, meme jako WIL nebo OMW se budu snažit přidávat pravidelně, ale vždycky je budu psát ve stejný den a ve stejnou dobu, kdy to budu vydávat. Přestanu s přednastavováním. Přestanu, přestanu, přestanu. Co se týče CMLNP# transformuju ho na meme, které bude vycházet většinou jednou za měsíc, maximálně co dva-tři týdny, záleží, jak bude čas a kolik toho budu plánovat číst.
Toť k blogu.

Co se mne týče, já mám za sebou fantastické "superhrdinovské" soustřeďko. Odjezd v pátek, návrat v pondělí, čili čtyry dny v Jablunkově. Možná tu pak dám nějaké fotky, ale ty má taťka a ještě nejsou probrané a na webu. Mimochodem, ta fotka na vrchu je z jarního "hawajského" soutředění.
Bylo to totálně zabité, aj, jak já ty lidi miluju (eh, většinu)!
Mimochodem, jsem rebel - první holka co kdy (okey, už po dva a půlkráté!) seděla na soustřeďku u klučičího stolu (okey, a Jáchym je zas první kluk co regulérně sedává u stolu velkých holek),
o jednom odpoledním klidu jsme Davsona převlíkli za holku (alias Lídu 2),
moje maska :)
Kača se svou absolutní závislostí na Dračích očích toho na soustřeďku přečetla víc než já,
měli jsme téma "superhrdinové" a ze záhadného důvodu byla většina masek černá,
pekli jsme jablka na ohni, ňam!;
Dušan trénoval s kluky "holubce", spadl a zlomil si v noze krček, takže jsme přišli o Salichmana a hlavní zdroj hudby + super vedoucího, ale snad bude brzy v pořádku..,
hráli jsme (13+ & Michal, také známý jako bývalý vyvítekdo) šátečkový a naprosto úchylácké scénky,
chodím teď do školy ve velké Davsonově mikině, protože tu moji má on - zapomněli jsme si je tak trochu vrátit,
taky jsem Davsonovi celé soustřeďko kradla brýle a pokud jeden z nás nemoh' najít mobil, na 99% ho měl ten druhý,
..a nejeden člověk si myslí, že spolu chodíme, ale není to pravda, to by pak už byl pseudomilostný čtyřúhelník, já jsem jen kámoš,
asi o tom udělám výkec, až budou na stránkách fotky,
..a prostě miluju soubor!

"Mladá dívka s modrýma očima v temné uličce úchyla potkala.. a nevím jak dál, musím si přečíst tu Kytici, abych načerpal inspiraci.."

"Tanec princezen ve mne vyvolal nutkavou potřebu psát depresivní básničky.."

"Opovaž se někam zalézt a číst si! Jde se pařit! Co?! Ale.. ale ona tam zrovna bude ta velká bitva.."

"Hej.. to jsou moje brýle!"

Uch, ano, soustřeďko se na mě podepsalo tím, že si furt zpívám slezské koledy, zjišťuju že bez čtyř a půl dioptrie Davsonových brýlí vidím poněkud blbě, tenhle článek píšu celý odpoledne a přitom jsem už projela snad 100 fotek navazujících na soubor na FB + všechny fotky z Koláče, tábora a posledního soustřeďka na dshs.cz a furt čekám na zprávu od člověka, který není online..
Okey, končím, stejně tu o soustřeďku ještě článek bude, ..měla bych konečně dopsat tu recenzi k Dračím očím, jestli chci do 24. s mojím programem stihnout dočíst a "zrecenzit" dvojku.. btw, začala jsem ujíždět na týhle písničce (tuším, že to zpívá The Cab.. verze od Nightcore je taky fajn, ale tahle mi sedí víc)... kdo ji zná?

 

Video je z youtube, fotku na začátku fotil taťka a mám ji z dshs.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat