sobota 29. listopadu 2014

On my Wishlist 2#

http://knizni-doupe.czAhoy! Přicházím s (téměř) každotýdením meme ON MY WISHLIST, jehož autorkou je BOOK CHICK CITY. Účelem je každou sobotu zveřejnit jednu či více knížek, která figuruje na vašem Wishlistu a (třeba) k ní něco říct,.. a jakou knihu/jaké knihy jsem si dnes vybrala já.. to se brzo dozvíte!
N.


Labyrit: Útěk || Antibohyně
obálky
    Útěk || Antibohyně

Labyrint: Útěk

Thomas se probudí ve výtahu a nepamatuje si nic kromě vlastního jména. Vynoří se do světa, kde žije asi šedesát dospívajících chlapců, kteří se naučili přežít v naprosto uzavřeném prostředí. Každých třicet dní se objeví nový chlapec. Původní skupina je už na místě asi dva roky a marně se snaží uniknout labyrintem, který obklopuje jejich životní prostor. Už se vzdávají naděje. Pak se ale objeví dívka v bezvědomí a jejich svět se začne měnit... 

--> Na tuhle knihu mám políčeno od okamžiku, kdy jsem se dozvěděla o filmu. Takže  asi od začátku září. A furt nic! Totiž, už jsem ji několikrát viděla v obchodech, ale to bylo většinou když mamka nakupovala a já si vyprosila, abych mohla počkat v oddělení Knihy/papír.. a to jsem toho sebou moc neměla. 270 kč fakt po kapsách nenosím. Ale doufám, že bych ji mohla dostat k Vánocům..!

Antibohyně

Staří bohové neumírají…
Aspoň si to Athéna myslela. Jenže pak jí pod kůží začala vyrůstat pírka, která jí zahltila plíce jako nějaká podivná rakovina, a Hermése sužovala spalující horečka. Tím skončil jejich poklidný věčný život ve zdraví.
Athéna a Hermés putují světem a zoufale hledají příčinu svého pomalého, bídného umírání. Cestou získávají spojence a odhalují pradávné i nové protivníky. Pátrání je zavede ke Cassandře, obyčejné dívce, která se kdysi coby vědma těšila přízni a ochraně jednoho z bohů.
Dnes už se Cassandra do života bohů nijak neplete, vlastně ani netuší, že existují. Přesto by mohla hrát klíčovou úlohu ve válce, k níž se schyluje.
Královna bohů Héra se spojila s dalšími antickými obyvateli Olympu, kteří ve snaze prodloužit vlastní život vyvražďují své rivaly. Touha přežít z nich udělala antibohy, ubohé karikatury jejich někdejší slávy. Athéna bude potřebovat nějaké trumfy, protože život nesmrtelníků jen tak nevyhasne.
Každý z nich umírá po svém. Někteří se zadusí peřím. Z některých se stanou příšery. Ale všichni zuří až do posledního dechu.
Nadešel čas války bohyň.

---> Tak na tuhle knihu si brousím zoubky ještě dýl, už od jara (a furt nic). Dokonce jsem na ni snad narazila v knihkupectví jen jednou. A to bylo na výletu z turisťáku do Prahy, kde mi chybělo přesně sto korun na koupení si Hvězd nebo Aliance. Takže jsem neměla ani na Antibohyni. No, ale  námět téhle knihy se mi neskutečně líbí, takže toto je jedna z těch knih, co mají na mém Wishlistu čestné místo v horních příčkách!


zdroj obálek & anotací - Databázeknih.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat